Font size

Werkwijze

Afspraken

In principe vindt de behandeling op een vast tijdstip plaats, meestal 1 keer per week. Als een tijdstip u niet schikt, kan in overleg altijd gekeken worden of ruilen met een andere cliënt mogelijk is.

Verhindering

Indien u verhinderd bent om op een afspraak te komen, dan moet u dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan de logopedist laten weten. Als u later afzegt, wordt de gereserveerde tijd bij de cliënt in rekening gebracht. Deze kosten kunnen dus niet gedeclareerd worden bij uw zorgverzekeraar.

Uw afspraak afzeggen bij voorkeur per mail bij uw eigen logopediste.

  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Heeft u geen mail, dan kunt u telefonisch onder kantoortijd uw afspraak afzeggen (afmelden voor maandag dient vrijdag voor 17.00 uur plaats te vinden).

Afsprakenkaart

U wordt verzocht uw afsprakenkaart bij elke volgende behandeling mee te nemen.

Bereikbaarheid

De praktijk is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Ook voor afzeggingen kunt u ons 24 uur per dag telefonisch bereiken (antwoordapparaat).

Wijziging verzekering/ adresgegevens

Als u gedurende een behandelperiode van verzekering of adres verandert, wilt u dit dan doorgeven aan de logopedist.

Oefenproblemen

Het kan gebeuren dat u tijdens het thuis oefenen op problemen stuit of dat u vragen heeft over de behandeling. Neemt u dan telefonisch contact op. U hoeft niet tot de volgende behandeling te wachten.