Afspraken
In principe vindt de behandeling op een vast tijdstip plaats, meestal 1 keer per week. Als een tijdstip u niet schikt, kan in overleg altijd gekeken worden of ruilen met een andere cliënt mogelijk is.
Verhindering
Indien u verhinderd bent om op een afspraak te komen, dan moet u dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan de logopedist laten weten. Als u later afzegt, wordt de gereserveerde tijd bij de cliënt in rekening gebracht. Deze kosten kunnen dus niet gedeclareerd worden bij uw zorgverzekeraar.
Uw afspraak kunt u afzeggen door dit formulier in te vullen.
U kunt ook telefonisch onder kantoortijd uw afspraak afzeggen (afmelden voor maandag dient vrijdag voor 17.00 uur plaats te vinden).
Afsprakenkaart
U wordt verzocht uw afsprakenkaart bij elke volgende behandeling mee te nemen.
Bereikbaarheid
De praktijk is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Ook voor afzeggingen kunt u ons 24 uur per dag telefonisch bereiken (antwoordapparaat).
Wijziging verzekering/ adresgegevens
Als u gedurende een behandelperiode van verzekering of adres verandert, wilt u dit dan doorgeven aan de logopedist.
Oefenproblemen
Het kan gebeuren dat u tijdens het thuis oefenen op problemen stuit of dat u vragen heeft over de behandeling. Neemt u dan telefonisch contact op. U hoeft niet tot de volgende behandeling te wachten.